در قلب من چند پاییز است،که در وقت بهار تکرار میشود.نسیم بهاری مرا به تاراج میبرد و شکوفه گل های مرا پرپر میکند.ݥی آید و زمین را پر از زمستان میکند.درد در هوا میپیچد.و شبیخون خاطرات قلبم را در هم میشکند.بهار من را با خود برد.من دیگر نو نیستم.چه کسی مسبب این غم بزرگ است؟.آه از فروردین سرد من.
+ شنبه پنجم فروردین ۱۳۹۶| 14:36|negin|
حرف های سرد......
ما را در سایت حرف های سرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 18:14